.

Tjenamors vaknade precis! Sover ganska mycket om nätterna på den senaste tiden haha. Igår åkte jag t skogås, varm med aiman och hans två kompisar. vi gjorde inte så mycket, lyssnade på musik typ o kollade på film för hade verkligen ingen lust o dricka. sen promenerade jag t trångsund för att möta alexander, jag var med han i ett tag o sen rullade jag hem, som tur fick jag sällskap på hemvägen av min granne, skit rolig tjej, 21 år men skit trevlig. hon var stupfull så de va skit kul att prata med  henne haha. hon berättade om sina kärleksproblem o hennes ryska syster o ja vene vad haha.
just nu kollar jag på ice age två ska snart åka o  köpa nått gott i trångsund o bara kolla på min serie the walking dead, sjukt bra! :)
Tjenamors vaknade precis! Sover ganska mycket om nätterna på den senaste tiden haha. Igår åkte jag t skogås, varm med aiman och hans två kompisar. vi gjorde inte så mycket, lyssnade på musik typ o kollade på film för hade verkligen ingen lust o dricka. sen promenerade jag t trångsund för att möta alexander, jag var med han i ett tag o sen rullade jag hem, som tur fick jag sällskap på hemvägen av min granne, skit rolig tjej, 21 år men skit trevlig. hon var stupfull så de va skit kul att prata med  henne haha. hon berättade om sina kärleksproblem o hennes ryska syster o ja vene vad haha.
just nu kollar jag på ice age två ska snart åka o  köpa nått gott i trångsund o bara kolla på min serie the walking dead, sjukt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0