Hat o kärlek

KÄRLEK
* Jag älskar cola
* Jag älskar redbull
* Jag älskar mat
* Jag älskar mina vänner
* Jag älskar min familj ibland haha
* Jag älskar att vara psyko
* Jag älskar att softa haha
* Jag älskar att va hype
* Jag älskar öl
* Jag älskar att bajsa
* Jag älskar att prata ryggen på folk jag inte känner, fett kul
* Jag älskar att vara bitchig
* Jag älskar att vara snäll
* Jag älskar musik
* Jag älskar att hata
HAT
* Jag hatar folk som ljuger hehe göre själv men endå
* Jag hatar folk som tror att de e nått
* Jag hatar faktiskt opera
* Jag hatar skolan
* Jag hatar sverige
* Jag hatar att ha tråkigt
* Jag hatar att inte hata :p
* Jag hatar folk som bedömmer efter första blick eller vad det heter asså att folk bedömmer folk efter en minut lixoooooom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0