Hej

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? Nää
2. Civilstånd? Singeeeeeeeel broshaaaaaaaaan
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? Ja
4. När var sista gången du verkligen skrattat? Idag
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? Fett mobbad fråga haha
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? Säkert
7. När var sista gången du grät mycket? Veneeeee
8. Är det någon du vill göra allt för? Nära o kära
9. Hur många kan du berätta allt för? Mina närmsta
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Jaaaaa, o de funkar verkligen!!
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? Ja
12. Beskriv dig själv med ett ord? HET
13. Har du något som hör till ditt ex? Ja
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Ja
15. Fullständigt namn? Julia Anna Dina Palin
16. Favoritlåt? oooooj svårt har massor
17. Favoritfärg? Svart, blå och vit
18. Bästa vänner? Fanny, Jessica och Suzana
20. Första kyssen? Haha wow de va på dagis
21. Sista kyss? Hhiehiehieh säger inte
22. Första kram? wtf ofta ja minns
23. Senast kram? minns inte haha idag
24. Senaste meddelande från? Lamar brorshan
25. Senaste person som jag någonsin sett? Emma?
26. Mitt missbruk? Säääääger inte!
27. Favorit butiker? vene ingen speciell
28. Vem jag berättar allt för? min katt hihi
29. Favorit djur? veneee
30. Lång? 164
31. Vem har mitt hjärta? mamma <3
32. Favorit film? Men in black hahah
33. En hemlighet? En hemlighet e ju en hemlighet assså om ja säger e de ju ingen hemlighet?
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? wtf
35. De flesta minnen med? suzana
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? veneeee 
38. Vem jag inte kan leva utan? nära o kära
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? ?????
40. Vem jag älskar mest? familjen såklart o vännerna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Bilderna går inte att lägga upp, och pallar ej överföra till datorn och sen till bloggen -.-.-.--.--.-.-.-.--.- ♥

2011-12-19 @ 21:58:28
URL: http://tjajessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0