Hejhej!

Vaknade två någon gång tror jag att det var? Igår kom vi hem kl 10, la mej på bara 1o minuter eftersom jag var förberedd på att vakna vid 11 för att åka på fest i Hökis med Mårten... Men det hände ju aldrig haha. Så har sovit i sammanlagt 16 timmar idag haha. Nu på lovet sover jag typ fem timmar på natt så för mej var det ungefär tre nätter. shiiiiit my gard haha. Idag kanske jag ska träffa Mauri, men om inte så blire väll partaj någonstans :) e på fett bra humöööööör hähäh herå!

feeet bil jag o farsan i italien i somras. juste måste köpa en ny lur imorn ooooo blev på kefft humör nu haha hatar min farsa han ska alltid förstöra allting... iaf aa ska köpa nu lur imorgon blääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0