Min uppdatering är ju verkligen hemsk!

Har faktiskt igentligen ingen tid för att blogga just nu menmen, igår så var vi ju på fest med mårten hos löken i hökis frånbörjan... men sen gick vi hem t en annan kille med yasser (alltså jag fanny o jessica) o softade där ett tag, sen rullade vi tillbaka t mårten haha o strax innan alla skulle dra så bli ju hennes mobil baxad, såklart! sen när vi står vid tuben så börjar såklart mårten jiddra med väktarna så de rannskar han eller vad man nu säger och avvisar honom från sl's "area". sen precis när tåget stannar på perrongen o fanny springer (hon var aaaaspackad) så ramlar hon ner på spåret HAHAHA. jag e fett fittig som asgarvar hahah tänk om hon bröt nått, jaja jag drar upp henne snabbt o springer t tuben o håller upp dörrarna. vi hamnar med tåget o åker hem :) laddar upp bilder senare, ska rulla nu o möta jessica herååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0