Såååååja nu har jag äntligen fixat min design liiite bättre, så nu kan man börja blogga :)

Hejhejhej, jag mår toppen!
Tänkte att jag skulle börja blogga nu inför Mexico och jullovet, att va utomlands och blogga är det bästa jag vet haha. Igår var det utgång med Jessica och Fanny, vi var på en konstig fest i Husby men senare runt två var alla att tvunga o tagga så vi mötte Aleksej, Monir och Yasin. Hellloooooo. Jobbiga människor.com haha. Vi hade ganska kul,
luffade runt litegranna, Jessica och Fanny mötte Ferhat och jag följde Alex med hem, slagga där. Åkte från hnm runt två o mötte min farsa i Kärrtorp. Vi åkte t Handen och fixade min ällllllskliiiiing data efter ett halvårs tjat haha!
Ska snart gittish t Jonas och kröka, vi hörs ikväll eller imorn!
År 2007 på Disneyland, Paris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0