Skön musik, och en skön plats

Tja, är på toppen humör. SItter i Spanska w.s själv o ska strax plugga. Hoppas det går bra. Gjorde faktiskt ganska mycket i skolan igår, speciellt i mitt hat ämne Spanska haha. Jag blir gaaaaalen! Men om åtta dagar är det jul, och snön har inte ens kommit. Om typ två veckor är det  Nyår oxå. Sen om tre veckor blir Mexico. Längtar jag eller läääängtar jag? Haha åååååh sol & bad.

Hit ska jaaaaag! Kommer absolut ta fett me bilder haha. Sedan kommer jag blogga hela tiden oxå hihi! Fast det e synd att det bara e två veckor för det kommer gå sjuuuukt snabbt. Sedan de som varit i både Mexico och Thailand (som har världens finaste stränder) säger att Mexico är mycket bättre. Alltså strandmässigt, människorna osv... Hoppas jag haffar nån snygg Americanare där haha... Fast det klart jag gör lixom vem vill inte ha meeeeeeeeeeeej hallå. Haha drajver, fast nääää. Puss ska plugga nu see ya later aligator <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0