Strax sova, ska bara va inne på datan lite, kolla på film litegranna o sådär haha...

Jooo idag på morgonen så vaknade jag hemma hos Laura. Vi kollade på skräckfilm, käkade pizza o drack cåååla vi e inte snååååla haha. Men sen åkte jag och suzana hem, jag var med min mamma har saknat henne fett mkt sen ringde Patrik och fråga om jag ville hänga med han, alex o jonte på bio. vi staaack t bio i heron och kollade på In time. Riktigt bra måste jag säga haha. OCH FYFAN VAD SNYGG JUSTIN E I FILMEN MUMS. litet utbrott jag vet men godbit. aja men sen kom jag hem runt nio så från och med sen dess har jag bara lyssnat på musik, provat kläder och vart inne på datan :) Ska kolla på Hopp nu bloggar lite senareeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0