Wäääääääääääääääääääääy

Min mama e bäst <3 Efter skolan åkte jag hem t Fanny, jag var hos henne ett tag och sen åkte jag t Farsta för att handla med min mamma. Fick oreo, såndär sallad man gör själv i själva affären bästa salladen haha, Cåla hon e inte snåla, ost och broccoli soppa o choklad. Visst e hon bäst? :) Aja men nu har jag bara vart hemma typ suttit framför datan bara. Imorgon är det ingen skola, yes! Men ska jobba, börjar runt tolv :) Efter jobbet kanske jag o min mamma ska julshoppa lite hihi. Men ska kolla på film nu sen sova vi hörs!
mamma o pappa

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hi friend. Har tillägnat en liten länk till dig på min blogg under rubriken "Länkar". Och så tycker jag att du kan fråga något i min frågestund på bloggen! Kramis

2011-12-15 @ 22:49:36
URL: http://tjajessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0