Älskar att jag har vänt på dygnet o fanimej aldrig kan somna haha

Hejhej, juste, min nyår minnsan. Jag vaknade ju liiite försent, vaknade halv fyra. Systemet stängde tre så de blev ingen egen dricka för mej inte. Jag hade ingen aning om vad jag skulle sätta på mej o jag hade 1000 saker kvar att göra hemma. Men så fort jag vaknade började jag städa mitt rum och badrum eftersom vi kort skulle få lite gäster, men sen skulle mina päron rulla vidare på fest hon sina kompisar haha. Iaf vi skulle ses hos Jessica kl fem asså typ mini tjejmiddag innan vi skulle rulla ut med mej, Emma, Fanny o Jessica her self, men jag hann inte så min farsa skjutsade mej dit o jag var där strax efter sex. Vi käkade litegranna, fixade oss å sen rulla vi t Vällingby. Det var faktiskt helt OK enligt mej, o hade vi supit hade det blivit roligare men vi rullade iaf vidare, vi skulle på fest i farsta men mårten fittan slutade svara haha så vi firade vårat tolvslag uteee i farsta med några snorungar som sprang runt o lekte med smällare (som mej hahah). Juste, vi hade mött sussi, jossan o alexandra då oxå. vi rullade t hagsätra på nån fest. hade faktiskt ganska kul där. bästa nyår enligt mej haha, förra var sååååå keff ville ta självmord.
jessi om du har nån som profilbild eller nått haha klipp ut mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0