Älskar mexico måste jag säga!

Jo gårdagens dag spenderades på stranden såklart, kvällen med Bobby och sedan Harley som oxå heter Gary o på ryska heter han Garek... haha många namn. Iaf vi var ute hela kvällen, fick i mej två bers o två cigg haha det bästa på hela kvällen måste jag säga. Fan vad jag saknar, okej visst ja e en fjortis va ska man göra ja e femton bast lixom haha. Idag spenderade jag såklart dagen på stranden igen o juste får inte glömma restaurangerna oxå... ja menar maten o drycken e ju gratis så man käkar fanimej 24/7 haha. Min farsa fyllde år idag så mina föräldrar har låtit mej dricka hela dagen idag haha. De har beställt fett me tequila t mej o beeeers! Jag blev waisted mannen haha har inte hänt på länge... specielt ALDRIG med mina föräldrar, trodde de skulle döda mej om de såg mej dricka mycket haha. Ölen är faktiskt god, men smakar lite vatten... ooooooh värst av allt min farsa fyller ju år så han har värsta fjortiiizzz fyllan just nu han har fucking skämt ut mej heeeeel kvällen, tro mej ni vill inte ha hnm som farsa när han e full haha O.M.G hahahahahahahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0