Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck

Jaaaaag löser det, förr eller senare skit samma haha fanny näru läser det här med mina alkisproblem hahaha. Iaf kom hem precis, jag åker om några timmar... tror inte jag ska sova inatt, fast jag vet inte för har bar sovit typ tre timmar om ens det haha. Aja iaf igår var jag med jessi o fanny vi hade typ ingenting å göra så vi käka på donken heheh... Jag åkte hem t Y o sov över där fett me mys. På morgonen så gick jag hem t milko o väckte hnm haha, vi softade ett tag o sen rullade jag till skolan, hade samtaaaaaal :) Efter mötte jag fanny å vi åkte o köka snabbt på donken o sen rullade jag t farsta o mötte mina päron haha.
hahah små eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0