Mojjito

Fyfaan asså va creepy människor de är här. Jag var fett nära på att bli kidnappad, jävla stalker. Allting började med att jag satt på baren med Sofia o en snygg italiernare glodde på mej haha. Jag o sofia gick t andra baren, pratade lite med Roberto en kille som jobbar här fett snäll. Den där italiernaren stalkar mej o försöker övertala mej att gå på en promenad med hnm. Jag säger nej hela tiden o han följer efter mej o sofia. Fyfan va jobbig, sjuk kille. Min pappa ser mej o den där killen (han var tjugo)... min pappa gillar inte hnm såklart han hatar alla killar jag umgås med haha. iaf italienaren försvinner o jag å sofia fortsätter gå t baren, killen följer efter igen. Jag säger neeeeeeeeeej han försöker pussa mej o ta mej t stranden o jag o sofia springer fort som faaaaan t roberto. vi ståe o pratar med roberto o italienaren asså stalkern väntar på mej vid sidan om. till slut kommer han fram o jag säger neej, roberto ringer sicuritas o det kommer typ 10 väktare, stalkern springer iväg o just nu går väktarna runt o letar efter hnm haha. stalkerns kompis börjar stalka mej ooooo herreeeeee. fyfan. jag är med roberto hela kvällen o man ser stalkern komma fram vid varje hörn o dessutom hans kompsi oxå fyfan läskigaste jag vart med om haha. sen blir jag vän med nåra på hotellet o jag ser de inte mer... hör av mej sen kom hem precis ska sova nu klockan är tre här. herå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0