VI HADE CHANSEN ATT FLYGA T TOPPEN TSM

Skitsamma, inget spelar längre någon roll jag vände blicken och tittar åt ett helt annat håll,
Skitsamma, om det varit tjaffs eller beef walla brorsan hoppas att du kommer långt i ditt liv,
Skitsamma, med tiden kommer allt att regna bort jag väljer att gå vidare för livet är för kort,
Skitsamma, det som sker idag blir det gamla och man fortsätter vandra,
Skitsamma
Skitsamma, inget spelar längre någon roll jag vände blicken och tittar åt ett helt annat håll,
Skitsamma, om det varit tjaffs eller beef walla brorsan hoppas att du kommer långt i ditt liv,
Skitsamma, med tiden kommer allt att regna bort jag väljer att gå vidare för livet är för kort,
Skitsamma, det som sker idag blir det gamla och man fortsätter vandra,
Skitsamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0