Snubben e ju helt galen

Va nyss på den där michael jackson showen, fett ball asså killen sjön live o dansa live, såg verkligen ut som riktiga michael, o han sjön som riktiga michael oxåå woooow haha operar han sej så kan han lura världen att michael jackson har återuppstått. iaf efter så gick ja hem o bytte om så mötte ja upp min kompis som jag inte vet namnet på. han e fucking crazy mannen, han e redan kär i mej o förklarar sina känslor för mej haha han gör allt för mej. han har bett sin farbror köpa cigg åt hnm som han sedan ska ge t mej o han vill göra allt med mej, lugna ner dej nu grabben haha. wow.
- julia, mitt hjärta dunkar fett snabbt
- jaså de va ju roligt haha
- aa ja tror jag e kär i dej
- haha men vi känner knappt varann (försöker pussa mej)
- ja vet, men gillar du mej?
- nääää haha
hahahah sååååå sööööt nuttis ska andvända killen hahahahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0