Weihihiheheiheie

Ååååå, bara en vecka kvar att va här :( jag vill stanna kvar o leva här föralltid! Roligaste ikvällen idag av alla! Har inte solat idag någonting, bara legat o degat på stranden i nån timme bara, eftersom det var molnit. Fick en till ros idag från en annan kille på middan, cutieeeeee. Pratar på engelska hela tiden haha, glömer bort att jag ens kan svenska. Men iaf. Blev full idag med Bobby o min mammas kompis e fett gullig har vart med henne idag hon har beställt öl t mej idag hela dan, o min mamma beställde t mej t middagen hihi. Sen har vi fått Champange av Bobbis föräldrar o Alejandro min bästa kompis som jobbar på baren har gett oss i smyg, hihih love him.

killen från baren, jag, killen från baren, renato italiernaren som e pedo o försöker haffa o sen söta bobbi

alejandro min bäääästa roliga kompis jag fick hans rosett man har på halsen o peddo-renato-italienaren!

mina nya svenska tråk vännern haha ska aldrig mer va med hnm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0